Zlatý retrívr a kosmetický den

22.11.2015 19:49

Ježíši, to byl zase den! 

Takto jednohlasně shrnuli neděli všichni naši pejsani. Za všechny nám řekl Akim:

"Ráno to vypadalo na prima den. Štěndy pospávali, venku mrzlo a vykouklo sluníčko a my šli s Jardou brzy ven do lesa. Ještě u dvěří jsem si vzal s sebou tenisák, Bettka frisbee, Anežka jako obvykle nic, ta zase bude chtít norovat. Na louce byla ještě jinovatka. Paráda. Už se těšíme na sníh. Rychle čůrnout a honem si pořádně zalítat s balónem. Skákal jsem Jardovi až za krk, jakou jsem měl radost, že si zase hrajeme. Já s mým míčkem, mamča se svým frisbeekem. Anežka asi hledá ježka, nebo co. Vrátili jsme se domů, klasika snídaně a chtěli jsme si dáchnout. Jarda šel naší malé Babettce ostříhat drápky, no moc se jí to nelíbilo. Cíťa, kníkala. Museli na etapy. Už jsem skoro usínal a najednou v předsíni chrastí obojek a vodítko. Teď? V půl devátý? Vždyť jsme sotva přišli !

Akime, Betty KE MNĚ ! Ha, někam se jde. A šlo. Já a mamka, šup do auta a do Říčan. Hele, hotel Oáza, tady už jsme byli. Jdeme do 1. patra. Zrcadlový salonek, samý baby, je tu taky Alisa. Ta má zrovna také miminka, jako Anežka. Jenže 8. Mně tedy stačí ty naše 2.

Hele, a Petra Kajuková, k té chodíme na stříhání. Ale proč je tu tolik lidí? Jo aha, páníček mi šeptá, že prý seminář. O retrívrech a také o jejich úpravě a já a mamča jsme tu jako model. No to je dobrý !!!!!! 

Ale nebylo.

Nejdřív šla na řadu Betty. To byla doba. Ta paní, co to předváděla, jí ustříhla jeden chlup a pak všem vysvětlovala, proč zrovna tenhle, proč takhle dlouhý, proč shora a ne zdola, kde jsou chyby a jak je zamaskovat, no prostě mazec. A že má prý nadváhu, cha cha.

Jenže to jsem netušil, co bude se mnou. To Jardovi nezapomenu. Postavili mě na stříhací stůl a ta samá pani povídá Ty bys mohl taky shodit Pro Bůh co? Vždyť jsem jak proutek. A pak všechny ty baby, které si Bettynku fotili, tak najednou popadly nůžky, hřebeny, kartáče a vrhly se na mě. 5 najednou. Ježkovy voči. Jedna mi držela čumáček, druhá stříhala krk, třetí, nohu vepředu, čtvrtá nohu vzadu, pátá koukala, pak se vystřídaly a pak už nevím. 

Děsný, to se nedalo vydržet. A to vedro jaký tam bylo. Konečně to skončilo. Po hodině a půl, možná víc !!! Pak rychle dole oběd, domů pro Anežku a na procházku. Jsou skoro 4 hodiny a ještě jsem nespal. Konečně mhouřím oko. Báječný. CRRRRR, přišla Jardu a nás všechny navštívit Míša s Dominikem. Je 6, máme báječnou večeři, papáme králičí masíčko se zeleninkou v silném vývaru a granulky. Páníček si také žere, má chlebíček a máslíčko. Je 7 a konečně usínám. Jarda krmí Babettku kašičkou, slyším jak mlaská, mlaská, mlas......, ml...... ."