Jakou máme kuchyni?

04.11.2015 22:15

Z rozhovoru Babettky a Barušky: 

Babettka: "Mně se dnes, když jsem odpočívala po asi 4. papání, zdálo, že slyším našeho páníčka, jak vypráví o nějaké kuchyni. Slyšela jsi to taky?" 

Baruška: "Myslím, že jo. Povídal něco jako že miluje maďarskou kuchyni a že by chtěl do Maďarska na žrací dovolenou a řídit se tam pravidlem sežer co se dá a co se do tebe vejde. To se mi moc líbilo, to dnes zkusím taky."

Babettka: "A my máme jakou kuchyni, taky maďarskou?"

Baruška: "Néééé, my máme štěňátkovskou, mlíčkovou od mamči. A báječnou, já bych se cpala pořád. A už mě nech ať můžu ještě spát a pak papat, papat, papat, ................. papat, papat, ............. spát ........ papat, papat, ..................".

 

P.S. páníčka: Musím si dávat pozor na svá slova. Že všemu rozumí Akim, Betty a Anežka už vím, ale prckové nás překvapili. Baruška dnes přibrala neuvěřitelných 179 g. Nemohl jsem uvěřil a vážil 3x, ale je to tak. Holčičky dnes mají skoro na gram stejně.